Ma dove saranno mai finiti i nostri baldi ggiovini che l'è da questa estate che non i se fà più vèdar?
Saràli morti?? ..beh, uno el ghe andà visin, ma par fortuna el g'ha la scòrsa dura
Avaràli cambià sport?? ..alsàr el gombio elo entrà alle Olimpiadi o ancora no?!
Avaràli messo la testa a posto?? ..non ghè pericolo
Ma ndo casso vuto che i sia andè sti quattro mona!
..eccoli qua ad affrontare l'ascesa invernale del Carega attraverso l'infimo vallone della teleferica senza ausilio dell'ossigeno, ma gonfi de gotti dell'ultimo dell'anno e de codeghini de Nadal... che gnanca Simone Moro el ghe le farea in ste condisiòni!
In realtà gnanca el tempo de partir che sà femo un sponsin al capitèl appena sòra Revolto, n'altro sponsin al Pertica, ma par fortuna visto che el stradon l'è facile se fèmo corajo e via andare verso Scalorbi..
Finalmente le gambe le comincia a girar anca parchè el panorama el cambia e la pendensa pure!
un passetto alla volta si arriva verso il rampone finale in un tripudio di sfiati.. quanta fadiga, ma soprattutto: ma che casso de caldon ghè ancò!!?? e sì che l'è el primo de Genàro!
e pò.. ma avìo visto che gobbo che l'è el Duma in ste foto? e che cosa savàralo portà via nel sàino?
Finìo el rampòn, na mèsa idea de fermarse al Fracca la ghe sarèa, ma te pàr che sèmo arrivè fin qua e non andemo fin sù in sìma!? Gambe in spàla e via de rampòn de novo..
Lo spettacolo dalla cima è un qualcosa di impagabile... foto di rito, una piccola pausa ad ammirareil panorama e poi giù di corsa verso il rifugio per scoprire cosa nasconde il Duma nello zaino..
Giunti al Fracca squilli di trombe e canti di usignoli!! el Duma l'è stà così fora da portarse in zaino per tutto el percorso una magnum de Sciampàgn! ..che te spiego che bona che l'è in sto momento!!
Eh si...non se podea festeggiar el primo del'ano mejo de così! Auguri !!
...e per voi che ci seguite con grande attenzione e passione, ecco un nuovo episodio del nostro beniamino!
Come se ciama el nuovo episodio? eccolo qua...
El Duma Sommelier
Brao Gine , non te ghe mia messo 15 giorni. bisogna che te me spieghi dove te le catà el pelaton e...come dise el meko...lu non el garea mia 3 ore da caminar prima de stappave!!
RispondiEliminagrande, gine! te si el re delle fette de polenta sbucciata! me s'ha rotto i capillari della pansa a forsa de ridar! dopo le bresaole (che no vedo l'ora de tastar...) te pol darte hai documentari. da oscar del nessional geografic. felicita!
RispondiEliminaMe piase la piega che là ciapà sto blog...sempre più sbucciato!
RispondiEliminaGolden Globe al gine, altro che sorrentino.
scolta....visto che quà, nell'affollato blog dei "sbucciati", se parla sempre più insistentemente de oscar e golden globe (fra l'altro me associo ai blogger nel complimentarmi per il video) e visto il mio status de disoccupato, propongo al regista di studiare una serie di "corti" per fare il salto di qualità tanto da scomodare nomi del tipo..warner bros, paramount, etc..e insediarsi nel'unico posto che ci compete...l'olimpo..ti come regista e noialtri come attori. Sa te voi go za lo spunto: La vera storia dell'ascesa al Kfraca2 di Loris Bonatti e mi el meko che da infami lo abbandonemo sulle greste e le costretto a passar la notte in altura all'aperto riparato solo dai 4 mattoni della casòta che ghe nando in sù prima del totem...ahahahah!
RispondiEliminagrassie butèi, massa boni!
RispondiEliminaecchisseneciàva del goldenglobe.. noaltri volèmo el lessinia film festival
Duma, preaparate che la prossima volta andemo via con la troupe, te butemo in un canalon e dopo de sicuro qualcosa de bon vien fòra! qualcosa del tipo 127 ore.. bela idea no? te toccherà lasarghe sò un brasso.. ma vuto mettar la gloria!?
de Gloria ghe ne conosso una e le in bisogno...vada par el canalon e prenoto za el brasso bionico piuttosto de averghe a che far con la...Gloria!!!
RispondiElimina